вівторок, 26 грудня 2017 р.

Засідання №2
ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного
розвитку дітей дошкільного віку від 29.11.2017
 ТЕМА: Виховання художньо-естетичної компетентності дошкільнят
МЕТА: Спрямувати роботу на якісне впровадження ІІ етапу Програми реалізації єдиної науково-методичної теми міста «Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості».
ЗАВДАННЯ: Забезпечити роботу щодо організації сучасного освітнього середовища відповідно освітньої лінії «Дитина в світі культури» (зображувальна діяльність), сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
Хід засідання:
1. Про виконання методичних рекомендацій ММО №1
Інформація.
2. Відкритий перегляд заняття з малювання «За задумом» для дітей старшого дошкільного віку Конспект заняття, відеозапис
Сиротенко О.В.,керівник ММО
3. Консультація «Самостійна художня діяльність дітей». Методичні рекомендації
 Слищенко О.В., вихователь ДНЗ №5
4. Інформація «Що означає - художньо-естетична компетентність дошкільнят».
Сиротенко О.В.,керівник ММО
5. Обговорення питання щодо організації художньої діяльності дошкільників:
- цілі/завдання керівництва дитячою образотворчою діяльністю;
- створення умов щодо розвитку творчих здібностей дошкільників;
- специфіка «обстеження» в різних видах образотворчої діяльності.
- цінність та важливість самостійної художньої діяльності для виховання і розвитку дітей дошкільного віку
Члени ММО
Методичні рекомендації засідання №2 від 29. 11.2017 ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку:

1. Для виховання художньо-естетичної компетентності дошкільнят необхідне керівництво дитячою зображувальною діяльністю як на заняттях так і під час СХД.
ІІ. Використовувати на заняттях зображувальної діяльності:
-           вправи зі словами, з метою допомогти дітям «побачити» слова очима
художника, краще відчути настрій, легко і назавжди запам'ятати;
-           експерименти та пошукові завдання і питання, для досягнення дітьми рівня
художньо-естетичної компетенції, формування спостережливості, вміння створювати зображення об'єктів, вміння створювати свої оригінальні образи предметів і явищ, естетичного сприймання творів мистецтва.


Немає коментарів:

Дописати коментар