Матеріали ММО

 ММО вихователів з образотворчого мистецтва 
дітей дошкільного віку  
від 17 січня 2018 року 

ТЕМА: "Використання дослідів, експериментів на заняттях із зображувальної діяльності з дітьми дошкільного віку"
МЕТА: Спрямувати роботу на якісне впровадження ІІ етапу Програми реалізації єдиної науково-методичної теми міста «Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості».
ЗАВДАННЯ: Забезпечити роботу щодо організації сучасного освітнього середовища відповідно освітньої лінії «Дитина в світі культури» (зображувальна діяльність), сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання методичних рекомендацій ММО №2
Інформація.
2. Заняття з малювання «Зимові доріжки» для дітей групи раннього віку.
Відкритий перегляд, Бєляєва С.А., вихователь ЗДО№8

3.Методика та умови проведення експерименту в ДНЗ.
       Консультація, Поліщук Т.Г., вихователь ЗДО№13 
4. Використання експериментів, дослідів на заняттях зображувальної діяльності (аплікація, ліплення, малювання)
Інформація, Сиротенко О.В., керівник ММО
5. Про організацію художньої діяльності дошкільників.
Обговорення.Члени ММО


ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного 
розвитку дітей дошкільного віку від 29.11.2017
ТЕМА: Виховання художньо-естетичної компетентності дошкільнят
МЕТА: Спрямувати роботу на якісне впровадження ІІ етапу Програми реалізації єдиної науково-методичної теми міста «Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості».
ЗАВДАННЯ: Забезпечити роботу щодо організації сучасного освітнього середовища відповідно освітньої лінії «Дитина в світі культури» (зображувальна діяльність), сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання методичних рекомендацій ММО №1
Інформація.
2. Відкритий перегляд заняття з малювання «За задумом» для дітей старшого дошкільного віку КОНСПЕКТ
Сиротенко О.В.,керівник ММО
3. Консультація «Самостійна художня діяльність дітей». Методичні рекомендації
 Слищенко О.В., вихователь ДНЗ №5
4. Інформація «Що означає - художньо-естетична компетентність дошкільнят».
Сиротенко О.В.,керівник ММО 
5. Обговорення питання щодо організації художньої діяльності дошкільників:
- цілі/завдання керівництва дитячою образотворчою діяльністю;
- створення умов щодо розвитку творчих здібностей дошкільників;
- специфіка «обстеження» в різних видах образотворчої діяльності.
- цінність та важливість самостійної художньої діяльності для виховання і розвитку дітей дошкільного віку Матеріали обговорення
Члени ММО

Методичні рекомендації засідання №2 від 29. 11.2017
 ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку:

1. Для виховання художньо-естетичної компетентності дошкільнят необхідне керівництво дитячою зображувальною діяльністю як на заняттях так і під час СХД.
ІІ. Використовувати на заняттях зображувальної діяльності:
- вправи зі словами, з метою допомогти дітям «побачити» слова очима
художника, краще відчути настрій, легко і назавжди запам'ятати;
- експерименти та пошукові завдання і питання, для досягнення дітьми рівня
художньо-естетичної компетенції, формування спостережливості, вміння створювати зображення об'єктів, вміння створювати свої оригінальні образи предметів і явищ, естетичного сприймання творів мистецтва.


______________________________________________________

Методичні рекомендації засідання №1 від 30.08.2016
ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку:

І. Посилити уваги до організації розвивального середовища:
- передбачити народознавчу спрямованість в облаштуванні групи;
- дотримуватися вікових особливостей дітей раннього і дошкільного віку;
- забезпечити художнє оздоблення осередків (національних «куточків»), яке має бути більш мобільним порівняно з іншими, а тому повинно періодично переглядатися і частково змінюватися відповідно до тематичного планування роботи з національно-патріотичного виховання конкретної групи, щоби зберігати привабливість для дітей, бути дієвими.

ІІ. Для роботи на другому засіданні ММО опрацювати:
-Лист МОН від 25.07.2016 №1/9-396, Інструктивно-методичних рекомендацій «Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах»;
- Парціальну програму національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» О.Каплуновська, І.Кичата, Ю.Палець, «Мандрівець» 2016



Методичні рекомендації засідання №2 від 03. 11.2016
ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку:

І. Для забезпечення успішного формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності необхідно забезпечити сукупність умов:
1. Інтеграція образотворчого мистецтва і образотворчої діяльності.
2. Використання різних прийомів активізації пізнавальної діяльності дітей
· ігрові ситуації, які допомагають розвинути у дітей пізнавально-творчу активність: загадки, вірші, казки, музичні твори, демонстративні матеріали;
· розповідь-малювання з елементами казки, яка спрямована на формування уявлень про послідовність виконання завдання і необхідних для цього технічних умінь;
· пошукові ситуації, які пробуджують інтерес до самостійного розв’язання завдань;
· уявні ситуації, що допомагають фантазувати.
3. Створення розвиваючого середовища на заняттях.
4. Формування комунікативних, проектних, творчих типів діяльності.

ІІ. Для підготовка до круглого стола «Використання інноваційних технологій на заняттях із зображувальної діяльності з дітьми дошкільного віку», що має відбутися в січні 2017 року, опрацювати:
- Інноваційні технології в розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку Бондаренко І.Ю, http://dnz.ucoz.net/;
- Інноваційні технології в розвитку креативних здібностей дошкільників у різних видах діяльності, http://vihovateli.com.ua/;
- Мультимедійний супровід занять із зображувальної діяльності в ДНЗ,http://pv-sonechko.ucoz.ua/


Методичні рекомендації засідання №3 від 01.2017
 ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку:

1. Важливо пам'ятати, що не варто перевантажувати заняття різними методами роботи, оскільки це призводить до швидкої втоми. Використання творчих методів та прийомів повинно мати міру, чітку організацію, ретельну підготовку вихователя.

2. Під час роботи за інноваційною технологією, слід передбачати резервний час, щоб у випадку невдачі виправити ситуацію традиційними методами. Практично це означає, що вивчення наслідків інноваційної діяльності доцільно здійснювати не наприкінці навчального року, а до його завершення, щоб мати можливість компенсувати недоліки у межах поточ­ного навчального року.

3. Актуальність інноваційної діяльності в дошкільному навчаль­ному закладі має визначатися пріоритетними напрямами обласної (міської) програми розвитку освіти в регіоні.


Матеріали засідання №4 від 5.04.2017 
ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку:

Немає коментарів:

Дописати коментар