Засідання №2
ММО вихователів з проблеми
художньо-естетичного
розвитку
дітей дошкільного віку від 29.11.2017
ТЕМА: Виховання
художньо-естетичної компетентності дошкільнят
МЕТА: Спрямувати роботу на якісне
впровадження ІІ етапу Програми реалізації єдиної науково-методичної теми міста
«Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання
інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості».
ЗАВДАННЯ: Забезпечити
роботу щодо
організації сучасного освітнього середовища відповідно освітньої лінії «Дитина
в світі культури» (зображувальна діяльність), сприятливого для формування гармонійно
розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної
дитини.
Хід засідання:
1. Про
виконання методичних рекомендацій ММО №1
Інформація.
2.
Відкритий перегляд заняття з малювання «За задумом» для дітей старшого
дошкільного віку Конспект заняття, відеозапис
Сиротенко
О.В.,керівник ММО
3. Консультація «Самостійна художня діяльність
дітей». Методичні рекомендації
Слищенко
О.В., вихователь ДНЗ №5
4. Інформація «Що означає - художньо-естетична компетентність
дошкільнят».
Сиротенко О.В.,керівник
ММО
5. Обговорення питання щодо організації художньої діяльності
дошкільників:
- цілі/завдання керівництва дитячою образотворчою
діяльністю;
- створення умов щодо розвитку творчих здібностей
дошкільників;
- специфіка «обстеження» в різних видах образотворчої діяльності.
- цінність та важливість самостійної
художньої діяльності для виховання і розвитку дітей дошкільного віку
Члени ММО
Методичні рекомендації засідання №2 від 29.
11.2017 ММО вихователів з проблеми художньо-естетичного розвитку дітей
дошкільного віку:
1. Для виховання
художньо-естетичної компетентності дошкільнят необхідне керівництво дитячою зображувальною
діяльністю як на заняттях так і під час СХД.
ІІ. Використовувати
на заняттях зображувальної діяльності:
-
вправи зі словами, з метою допомогти дітям
«побачити» слова очима
художника, краще
відчути настрій, легко і назавжди запам'ятати;
-
експерименти та пошукові завдання і питання, для
досягнення дітьми рівня
художньо-естетичної компетенції,
формування спостережливості, вміння створювати зображення об'єктів, вміння створювати свої оригінальні образи предметів і явищ,
естетичного сприймання творів мистецтва.
Немає коментарів:
Дописати коментар